BACK TOO SCHOOL

hej alla kära blogg läsare , idag började skolan igen :/ önskar att sommarlovet kan börja om igen , känns om om skolavslutiningen var igår !
har ni fortfarande sommarlov ?
det var iallafall jättenervigt innan ,när man stog på skolgården och vänta. jag har börjat en ny skola :|
som tur var skoldagen väldigt kort började 08.30 & sluta 10.00 ,men imorgon läser vi efter schema
efter skolan gick jag och Alicia hem till Alex där vi hade det jätte kul vi hade spa hemma!

Igår blev det inget inlägg för jag hade VERKLIGEN inte lust ..
filmen "Vampyrer suger" var bra inte lika bra som jag hade trott men okej, om man har sett trailen har man nästan sett hela filmen man visste exakt vad som skulle hända lite tråkigt men VÄLDIGT rolig :D
egentligen är jag inte jätte pigg på att göra ett inlägg men jag kände mej tvungen .
jag har ändrat färg på bakgrunden och text på inlägg vad tycks HOT or NOT .

Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback