becka o emmalisa !<3

hejhej !:D

idag blire emmalisa & becka. vet inte riktigt vad vi ska göra men jag och emmalisa ska snart ta bussen till becka så får vi se vad vi gör kanske göteborgskalaset vi får se.
nu har jag presis dushat så ska snart platta det.
som ni ser har jag ändrat headern, texten i inläggen och typsnittet på rubriken. Vad tycker ni finare eller fulare ?

Idag fyller min pappa år och jag har ingen present !:'( är skiit ledsen ska kanske köpa nåt idag .
Ikväll får vi gäster .. jag tror att det bara är släkten som kommer:)

men nu ska jag snart ta bussen till becka, så måste gå
ps / ikväll blire dagens outfit har ingen bild nu..


Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback