buss 84 :@

hejj !:)

skolan idag var jättekul ,fick många nya kompisar !(Y)
gympan gick bra men var typ sämst ..
menmen ,hahahaha min rubrik - det var så här jag hade kommit till marklandsgatan och skulle ta en spårvagn till torget men den första kom inte förens 6 min så då såg jag buss 84 frölundatorg så jag sprang och satte mej på den och tänkte att eftersom vi var så nära torget kanske det bara tar ngr minuter och jag hade HELT fel !:-( den gick tydligen ända ut till askim och körde runt där .. jag kallar det min dagliga otur !

klockan 17.30 bilre fotbollsträning får träffa alla tjejorna då ska bli gött !


Kommentarer
Postat av: Anonym

den där klockan du har i menyn, kostar det att fixa en sånn?

svara gärna i en kommentar på min blogg :)

kram

2011-01-25 @ 17:33:05
URL: http://aalicekarlstedt.blogg.se/
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback