GÖTEBORGSKALASET !

hejhej :)

idag var man med becka och hade det bäst, vi åkte till torget för becka skulle köpa en sak och då passade jag på att leta efter en skolväska på Aceent. Men hittade ingen som jag ville ha sdär derekt om nån har nått tips kan ni la kommentera ?:)

Göteborgskalaset var jätteksoj! becka följde inte med men jag och brorsan hade det bästa!:)
Först åkte vi Göteborg hjulet det var skit läskigt !:O asså jag blir bara så arg varför har dom såå dålig fantasi när dom skulle döpa hjulet? jag tycket det skulle heta Hjullevi är inte det HELT perfekt ? men dom gammla gubbarba tänkt åå vilket bra nemn GÖteborg Hjulet såklart ?:S
sen gick vi till nån mat grejs och jag testade Hollädska pannkakor riktigt goda faktist.
sen gick vi runt och luffa lite tills vi hittade en rockkonsert som jag ville kolla på men mamma,pappa och Axel fick damp på mej och bar iväg mmej :D
Och vet ni vem vi träffade Patrik Sjöberg (den gammla höjdhoppare), såg honom inte först för vi gick förbi Fiorucci just då men sen sa pappa till mig och jag sa Hej :D

förlåt för att jag inte har några bilder men som sagt har ingen kamera.




Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback