INGENRUBRIKIDAG

hejhej :)<3



Liseberg idag med becka var bara BÄST, bara det att det regna som SJUTTON hella tiden !
så vi var inte där så länge utan efter ngr timmar åkte vi hem till becka.
på vägen till Liseberg så krockade våran spårvagn med en annan så vi stog där ett tag men det gjorde inte så mycket för vi hade sjukt skoj på spårvagnen , när spårvagnen började röra på sig och vi kom fram till nästa hållplats så gick några kontrullanter på och självklart hade man glömt busskortet hemma och becka hade inte med sig sitt så jag kuta ut ur spårvagnen och det tog ett tag för becka och fatta men när spårvagnen presis skulle åka sprang hon ut :D
Just nu är det Svergie-Skottland på TV, Sverige äger som vanligt ! just nu står det 3-0 till Sverige såklart !



en fråga, vet nån varför Sverige har blå vita dräkter idag & Skottland gul mörkblåa ?






Kommentarer
Postat av: Ronja

hej,ja jag har vet varför skottland har gula och vi blåa.det är egentligen precis tvärtom,men iallafal.

skottland hade typ frågat sverige om dom kunde testa sina nya tröjor och då fick dom det.det är iallafall vad jag har hört:)

2010-08-11 @ 23:23:33
URL: http://ronjalagerqvist.blogg.se/
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback