Lotta på Liseberg :DDD

Hejhej !<3

Idag blir det becks äntligen, shit vad jag har saknat henne !

Sen i kväll blire anntagligen Lotta på Lisse:)
Då ska jag nörda med kameran. Tyvär var det ju inte dom bästa artisterna men Caroline af Ugglas (sämst!!) Erik Saade (sööttnoooss) Tommy Körberg (vet inte vem det är) :) Vad ledsen jag blir då :( menmen det blir la roligt om ni ser mig på TV ,sjungade som en bajkorv fint sjunger man ju inte . Hahaha då kan ni skratta åt mig .
Hoppas nån kompis hänger på :D



HAHAHAHAHA kolla publiken :O

Har presis vaknat så jag kan inte göra dagen outfit den kanske kommer senare :)

pusshej :)

Kommentarer
Postat av: emmalisa ♥

skulle inte jag följa med ? ♥

2010-08-09 @ 11:15:25
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback