oppss !

hejhej :)

idag var det la sådär med becka & emmalisa.
vi kom inte på något att göra så vi satt i beckas rum hella dagen var sjukt nära på att sommna .. men det var okej ändå.

nu har alla gästerna från pappas kalas gått och jag har presis pajat mammas kamera:OO (oppss!)
så nu har jag ingen kamera alls (f*n) Jag vet inte vad jag har gjort men man kan inte ladda över bilderna till datan & jag som skulle ha dagens outfit nu sorry :/ Hade tagit bilder från kalaset också menmen..
idag är det en skitbra serie på 1:an himmelblå hetter den det är en norsk serie , som handlar om en familj som flyttar upp till nodnorge den börjar klockan 21.00 på 1:an som sagt.

imorgon blir det la becka anntagligen och emmalisa åker på tränningsläger i 3dagar kommer sakna henne.
men vi ska anntagligen träffas på måndag igen !:D





Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback