Regniga hälsnlingar från Göteborg !:D

hejhej !<3
Idag var jag med emmalisa hela dagen vi var på torget och jag köpte örhängen (skitstora ringar blev det)
Sen chillade vi lite och kollade på TV , efter det gick vi ut i regnet och tog bilder här kommer dom :





Man kan ju bara älska denna bild eller hur ! HAHAHA :x







Även om ni inte vill ha fler bilder nu så kommer bilderna från mollösund med Emmalisa några dagar efter att jag kom hem :)



ÄLSKA BILDEN !!





Det blev Harry Potter 3 på sjöbodens mini TV :D:D XD
Bäst vare :)

Typ flest bilder på ett inlägg ever ;)

puss på rumpan ;)




Kommentarer
Postat av: sandriis !

Skriv din text i den här rutan. ( Kan inte bli mer tydlig ;D )

2010-08-08 @ 20:37:10
Postat av: emmalisa ♥

haha , vi hade det bäst !

älskar dej !♥

2010-08-08 @ 20:39:01
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback