SOCKERKAKA !:)

hejsanhejsan .

igår kväll efter Göteborgskalaset drog man hem till grannen Ella. Först hoppade man lite studsmatta och sen bakade vi VÄRDENS godaste sockerkaka när man var klara med och hade tagit en sjukt stor bit satte vi oss i soffan och satte på en film, klockan var ungefär 00.00 då så jag kom hem ca 2.00 , men vi hade det iallfall sjukt bra !:)

nu har jag presis vaknat och jag gick och satte mej vid datan direkt, mamma&pappa har åkt till nån möbelaffär så jag och brorsan är ensamma nu,



Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback