Vill H2O chambery France 2010 the time of my life !

HEEEJJ !!

Nu är jag hemma (tyvär) D': Det har varit den bästa månadeni mitt liv och just nu är jag lite halft deppig.Saknar alla sjukt mkt och grät som sjutton sista nattan.Det gjorde alla:(((. Jag har fått kompisar från värden över och måste träffa alla igen !! Jag älskar allla sjukt mkt.<3

Just nu är jag i Mollösund och har det skit piss. Inga kompisar är här och jag är sjukt beroende utav datan mailar med alla kompisar. Vi ska antagligen åka hem till götet imorgon men mammsen & pappsen vill stanna här hela nästa veckan.Men jag vill hem till stan och träffa alla kompisarna !!:D Saknar dom sjukt mkt nu ju .

Jag kom hem från Frankrike i går natt klockan 2 och sen åkte vi hit så jag var hemma ca 4.00. och sen sov jag till klockan 15.00. Jag är ledsen för att jag inte skrev ett inlägg igår men jag hade verkligen inte lust för det.

Det kommer komma bilder från lägret snart men kan inte lägga över dom på denna datan.

men måste dra !

HADETBÄSTPUSS!! 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback