Alicia + ändringar i bloggen :)

hejhej !:)


sitter här med Alicia nu, hon ska sova över här.
snart ska vi åka ner till havet och ta ett kvällsdopp :)
först var jag och mötte henne på torget det gick la hyfsat stog typ på olika ställen sen gick vi poch bada, gick hem och hoppade studsmatta och typ chilla lite .

här kommer det bilder:








hahaahaha , vackert :)

resten av bilderna finns på Alicias blogg.

som ni ser har det hänt lite saker här. headern är ny, texten är ny och i menyn är det en nedräkning till min födelsedag ni kanske inte tycker att det är såå innteresant men det gör jag ;)

PUSS!




Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback