kanske sista inlägg på en månad?

hejhej !:)

idag var jag med mamma på stan köpte inget specielt bara lite saker till resan.

detta kanske är det sista inlägget på en månad det beror på om jag hinner göra ett inlägg.
jag har inte packata klart än :O mammasen måste vara hemma annars blir jag bara stressad..
men hon komemr nog hem snart :)

så har ungefär ser det ut i Chambery i Frankrike det ligger vid bergen:


har aldrig varit där sökte bilder på google så dom är la inte exakta med detta är iallfall staden.



sjön :)

det var dom hysfat stora bilderna jag hittade.

Ifall jag inte hinner skriva mer ikväll önskar jag er en super bra juli månad & ett underbart sommarlov!

PUSS&KRAM !



Kommentarer
Postat av: Therese

Söt blogg du har :)

2010-07-02 @ 21:03:35
URL: http://thereseliinnea.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en toppenlördag! :) vad ska du göra idag?

2010-07-03 @ 02:35:22
URL: http://ewesgitarrkompis.blogg.se/
Postat av: Fredrica<3

Fin design gmn! :D



Kolla in min blogg :D<3

2010-07-26 @ 18:27:01
URL: http://fredriiicaaa.blogg.se/
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback