fförsta inlägget !!:)

hejhej !

Fförsta in lägget på bloggen nu då :)
Är inte helt ny här utan har haft en blogg här innan men ajg tappade lusten för den så jag skapade en helt ny !
Är inte helt klar med designen än men ni kan la kmt detta in lägg och säga vad ni tycker.

Just nu har jag sommarlov jag ( fick det 15/6 ) hitills har jag haft det helt underbart !:D
Om 12 dagar ska jag åka till Frankrike i en månad och kommer ha en månads upphåll men tills dess ska jag blogg så mycket jag kan :)

Idag har jag inte gjort så mycket bara legat i solstolen och pressat inte så lykat kanske brände mig bara på låret ..
( såå typiskt mig )

Nu ska jag dra ut i solen igen och spela krocket med pappsen ;D


Nu får ni en halft mennignslös bild på snyggis jojjoo ( jaag ):))



PUSS&KRAM !!






Kommentarer
Postat av: Maja

Skriv din text i den här rutan. ( Kan inte bli mer tydlig ;D ) åhhh vem, ee fotoografen?haha skiit fin bloogg!!(L)

2010-06-28 @ 23:00:46
URL: http://kissekattenshem.bloggplatsen.se
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback