Gummor&Gubbar

hejhej !:)

skit i rubriken kom inte på nåt bättre !;D

just nu har jag väldigt trökigt , det är därför jag gör ett inlägg.
på tv just nu är det vm men jag orkar inte kolla, Brasilien-Chille.
så jag sitter här framför datan och kollar lite på andra bloggar, letar efter tips och läsare :)

Om jag har ca 90 läsare om dagen tycker jag att ni borde slänga in en kommentar då och då.
Är inte så roligt att skriva om sitt liv dag efter dag och ingen kommenterar, fattar ni? :D



Älskar denna bilden tog den när vi var på en strand i Tyskland !<3

PUSS&KRAM (L)

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

fin bild :)

2010-06-29 @ 22:15:33
URL: http://etalvis.blogg.se/
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback