Hemma !:D

hejhej !:)

Nu är jag äntligen hemma från landet !
Har haft det helt underbart :)
På Fredagen kom gästerna och vi var och spela lite fotboll bada och brännboll, Den natten sov jag i sjöboden.
I går var det midsommar firande och alla i byn var och dansa runt midsommarstången ( jag dansade inte men var där. )
Efter det åkte vi ut med båten till en jätte bra bad ö där badade vi lite och sen åkte vi hem !
Skulle egentligen laddat upp en massa bilder nu men jag glömde kameran här hemma så det blev inga kort ( sorry.. )

Klockan fem ska jag hem till mormor, hon fyller 81 :)

Efter det ska jag anntagligen sova över med Emmalisa ! Shit, vad jag har saknat henne !!<3
Vis ka ha det grymt bloggar mer då.

Just nu är det Vm på Tv ( förvånar det mig ? svar nej ! ) dte är Tyskland och Engalnd som spelar.
Verkade som om Tyskland presis la mål för min brorsa skrek som sjutton !:D



Kommentarer
Postat av: mersiha

hejj taack va gör du då?:D

2010-06-27 @ 17:29:35
URL: http://merissa.devote.se
Postat av: mersiha

aha okii vad ska ni hitta på då? jag ska ducha nu:D

2010-06-27 @ 20:38:30
URL: http://merissa.devote.se
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback