När johanna får lite föör mkt fritid ;D

hejhej !:)<3

Idag har jag varit med min kompis Ella :)
Vi hade grymt kul kolla lite på TV och hoppade studsmatta !:D
Sen åt jag mat , det blev fisk och det smaka riktigt äckligt ush :S ( hatar fisk för den som vill veta :D )

Och nu sitter jag här och kollar på lite sjuka bilder :D
HÄr kommer ...
Värdens största (tyvär döda) KOO !:D



Så kan det gå när jag får lite föör mycket fritid ;D



Nu måste jag gå ner till bokbussen & låna lite böcker till resan. Till FRankrike jag vet jag vet det tar typ bara 4 timmar men den som bocka resan var nog inte riktigt klar i huvet kommer ta 11 timmar ner till Frankrike .. :@





Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback