Outfit of the day :)

hejhej !<3

Just nu sitter jag här med älsklingen Emmalisa :)
Vi har presis ätit frukost. Nutella och Oboy ;D härligt,härligt

Igår hade vi det bäst träffa ngr killar som jag flörta lite med ;)
Vi gick till macken och hyrde en film , New moon. Såg den första gången igår. var typ den ända tjejen i värden som inte hade sett den men nu känner jag mig inte lika mobbad längre.
Nu längtar jag som sjutton efter Eclipse, ska kanske se den med Emmalisa :)

Snart ska vi dra till Emmalisa och käka lite lunch sen drar och kollar på min nya skola . Sen drar vi till torgert. Jag ska köpa hudkräm och lite kläder :D

Outfit of the day blire nu:



( inte värdens finaste bild då men aja ! )

Hårband ( ser men inte ) glitter
Shorts Ginatricot
Tröja Ginatricot
Skor Dinsko



Vacker bild på mig och Emmalisa !:)



Skit smexig bild på mig !;)




Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback