Promenad+VM :)

Hajjhajj :)

Sen mitt förra inlägg har det inte hänt så mycket.
Först åt jag kött och pommes sen gick man på en liten promenad med mammsen .. ( jättekul verkligen ;D )
När man kom hem kollade jag lite på Top model 13 älskar det !!:)<3

Sen var det självklart VM och eftersom att ens pappa är beroende är det bara att leva med att det :))
Ikväll är det Spanien-Honduras just nu är det pause.

Jag bara älskar Sydafrikas Vm låt typ ( vet inte riktigt vad det är men tror iallafall att det är Sydafrikas Vm låt :) )
Deras dans när dom gör mål är ju helt grym ;O




ÄLSKAR DEN !!<3

Ne nu har matchen börjat igen Plikten kallar ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Härlig blogg du har :))

2010-06-21 @ 22:55:09
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback