"regn ute :|"

hejhej !:)

idag har jag haft det sjukt skoj med Emmalisa först var vi och bada, hennes pojkvän följde inte med.
hahaha alla stirra på oss när vi hade vattenkrig ..
sen gick vi hem och dusha.
vi tog en hel del bilder men orkar inte ladda upp dom nu blir säkert imorgon.

kom presis hem från ännu en träff med dom jag ska åka till Frankrike med.
det är helt sjukt bara 3dagar kvar (om man inte räknar med idag).
längtar sjuuukt mycket.
tåget går 07.42.. så måste typ gå upp 05.00:(

egetligen hade jag tänk och gå och ta ett kvälls dop nu men kolla ut det piss regnar :O(
det har ju vart sol hela dan!



men ska kolla på Spanien-Portugal nu :)

PUSS!



Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback