Shopping+kvällens måsten !

hejhej !<3

Har presis kommit hem från en shoppong tur på stan emd mammsen det blev en hel del faktist:



Söt klänning från Gina Tricot 199§
Hade tänkt och ha den på midsommar blir det bra tror ni ?
Måste sy upp den lite för armarna är sjukt stor !



Nya solbrillor från Team sportia 179§ :)

Jag köpte även 3 Bh:ar men tänkte att det inte vad nån ide' att lägga upp bilder på det men det var iaf en gul/svart en vit och en svart :)
Köpte även 2 par skor men orkar inte ta kort på dom.

Kvällens måsten är:

1 Städa mitt rum !
2 sy upp klänning ( det går skit bra tror jag :D )

Som ni ser har jag ändrat på headern där uppe trötna aldels för fort på den andra !!



Kommentarer
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback