tbx :)

Hej igen !:)

Nu är jag tillbaka från bokbussen lånade säkert 10 böcker eller nåt :)
Mitt internt har flippat ut totalt..
Och jag är ju inte direkt nåt data geni så jag måste fråga brorsan men han verkar INTE vilja hjälpa mig :(:)

Jag tror jag är helt klar med min design men ni kan väl kmt detta inlägg och säga vad ni tycker om designen.
Ful/Fin Bra/Dålig eller om det är nåt annat fel ;D

Längtar som f*n efter bästavännen Emmalisa som är i Torekow (stavning?)
Vet inte när hon kommer hem. Eftersom att vi inte har träffats på 1 vecka :(;(




Söt bild elr hur?:))<3

Tycker att ni ska kommentera inläggen lite mer <3



Kommentarer
Postat av: freddiih

Fin blogg du har!

Kolla gärna in min! :)<3

2010-06-23 @ 00:03:42
URL: http://ssmmeexxyy.blogg.se/
En regel ni bör vara medvetna om innan ni kommenterar inlägget är:

Alla bilder på bloggen är mina och ni får inte kopiera dom utan min tillåtelse.

Kommentera in lägget här :):

Ditt söta lilla namn här:
Jag brukar glömma av mitt namn ?

Epostaddres: ( bara jag som ser ) om ni inte har en blogg kan jag svara på kommentaren via epost :)

Om du har en blogg skriv den här så kan jag checka din :):

Kommentera in lägget här <3:

Trackback